Inici > Formació tècnica > Direcció d'empreses i gestió del talent > DIRECCIÓ D'EMPRESES I GESTIÓ DE TALENT Com puc entendre les persones de la meva empresa?
Formació Contínua

Icon ubication Online
Icon calendar 20 de Maig de 2024
DIRECCIÓN DE EMPRESAS Y GESTIÓN DE TALENTO ¿Cómo puedo entender a las personas de mi empresa?

Hem elaborat una sèrie de continguts, anomenem cursos d'autoformació que consten de deu hores d'aprenentatge. Aquests cursos són acumulables i sumen per poder culminar un programa.
Són cursos integrats a la nostra plataforma NEREXA, de manera que compleixen amb la flexibilitat que comentàvem. Cursos elaborats pels nostres experts, actualitzats i supervisats pel nostre equip, complint la qualitat del producte, a més de disposar d'un tutor per a dubtes, preguntes i assessorament.
Plans de formació continuada per a perfils tècnics. Completa aquest curs per obtenir una competència.

Objectius

• Analizar la contribución de la psicología en la comprensión del comportamiento organizativo, destacando su relevancia en la gestión empresarial.
  • Identificar y precisar las actitudes organizativas relevantes en el ámbito empresarial, subrayando su influencia en la cultura y el rendimiento laboral.
  • Conocer las implicaciones y repercusiones derivadas de las actitudes organizativas predominantes en la dinámica empresarial, con énfasis en su impacto en la productividad y el clima laboral.
  • Examinar el proceso de percepción en el contexto empresarial, identificando los factores determinantes y su efecto en la toma de decisiones y la interacción interpersonal.
  • Analizar el concepto de personalidad en el ámbito empresarial, diferenciando y caracterizando los rasgos relevantes para la gestión de equipos y el liderazgo efectivo.

Durada

10 hores